Horyzonty Anglistyki

2 grudzień 2017–styczeń 2018 HORYZONTY ANGLISTYKI 19 Kreatywna praca w grupie z użyciem aplikacji i stron internetowych Bartosz Klimaszewski WYDAWCA IREDAKCJA ForumMediaPolskaSp.zo.o., ul.Polska13,60-595Poznań; WydziałVIIIGospodarczyKRSPoznań, Wysokośćkapitałuzakładowego:300000zł NIP781-15-51-223;KRSnr0000037307 SądRejonowyNoweMiasto iWilda wPoznaniu PREZESZARZĄDU MagdalenaBalanicka DYREKTORWYDAWNICZY RadosławLewandowski REDAKTORNACZELNA AgataKlimaszewska agata.klimaszewska@forum-media.pl NADZÓRGRAFICZNY AgnieszkaSzulc KOORDYNATORWYDAWNICZY KrzysztofKrzemień DZIAŁOBSŁUGI KLIENTA/PRENUMERATA Infolinia:801884422, tel.616655800 faks:616655888 e-mail :bok@forum-media.pl BIUROREKLAMY MarlenaZamojcin tel.616683180 marlena.zamojcin@forum-media.pl MARKETING IPROMOCJA MariaOsesek maria.osesek@forum-media.pl SKŁAD IŁAMANIE Graphics&DesignStudio MarcinZiółkowski str.25–30ToGRAM,WojciechNiedzielski DRUK IOPRAWA Paper&Tinta NAKŁAD 3000egz. SERWISYZDJĘCIOWE Fotolia.pl, Dreamstime INNE INFORMACJE Redakcjaniezwraca nadesłanychmateriałów izastrzegasobie prawo formalnych zmianw treściartykułów. SPIS TREŚCI TEMAT NUMERU 3 Uczniowskie DIY. Dlaczego postulat " wstrzymać nauczycieli, ruszyć uczniów" jest ważny we współczesnej szkole? Justyna Mak WYWIAD 6 An interview. Colin Rose about learning, education and results UNIQUESKILLS 10 Project-based learning – metoda, na którą warto postawić! Adela Jakielaszek 14 Ruch na zajęciach językowych Karolina Kępska 22 Novelty, ah novelty… O tym, jak nie utonąć w nowościach Jolanta Grzebinoga HANDOUT 31 Smartphones – student's version Ewa Ostarek 34 Smartphones – teacher's version Ewa Ostarek 25 Pronunciation – student's version Ewa Ostarek SPEAK UP 41 Potrzeby uczniów na kursach business english. Jak ugryźć ten biznes? Weronika Sokołowska 44 Elementy kulturowe jako stały gość podczas lekcji języka obcego Katarzyna Gala FIVE O'CLOCK 55 Jak zbudować dobre relacje z uczniem? prof. UAM dr hab. Maciej Błaszak 28 Pronunciation – teacher's version Ewa Ostarek 37 Silent letters – student's version Ewa Ostarek 39 Silent letters – teacher's version Ewa Ostarek HORYZONTYANGLISTYKI 46 Personal branding. Budowanie marki nauczyciela – potrzeba rynku czy chwilowy trend? Karolina Kępska 49 Czy warto zadawać uczniom prace domowe? Weronika Sokołowska 52 Uczeń dyslektyczny na lekcji języka obcego Katarzyna Gala BEFORE THE TEST 59 Przygoda w drodze do ambitnego celu. Jak przygotowywać uczniów do egzaminów językowych? Justyna Mak 57 Raport! Trudności i wnioski z egzaminu maturalnego 2017 Ewa Drobek

RkJQdWJsaXNoZXIy MTA2NjEx